onsdag 25 februari 2009

en schtekares dagbok

10.30
omelett. madde har lagat omelett och te till frukost. vilken högborgerlig start på dagen. lite sex på det här så kan ju dagen knappast gå fel.

10.45
i sängen. sked och myssex. alla dagar med mig börjar ju bra. men den här börjar fan helt changdobelt.

12.35
promenad på djurgården efter lång morgonsked. inte bakis heller. ovanligt med tanke på att det är söndag. ska nog ringa mamma och säga att jag börjar bli vuxen.

12.45
har jag ett hål i jackfickan? barbour alltså...

12.46
krisen avblåst. inget hål. schönt.

14.20
brunch. käkar amerikanska pannkakor och dricker en smoothie. jävligt gay men va fan.

15.30
på väg hem. måste förbereda för middag hos farmor ikväll. undrar om blazern ännu är fl¨ckar på. eller om mamma har kemat den. får ringa mamma igen.

16.00
blazern safe. ska bara slappa lite på soffan innan det är dags att stila till sig. jag menar. om det nu kan bli bättre än vad det redan är.

18.18
jävligt nöjd med förrådet av kravatter som införskaffats sedan incidenten med dylik som försvann spårlöst. säkert nån dum brudjävel som snott med sig hem.

18.34
väntar på taxi. va fan är det som kan ta sån tid.

18.50
hos farmor. fördrink och lite snack med farsan. han har funderat på mitt förslag om ny bil. tror det är i box. en sprillans carrera s borde inom två månader stå i farsans garage. och jag är alltså klar för sommaren. om jag inte misstar mig helt så tror jag faktiskt att dom tänkte på mig när dom designade den bilen. snygg. slimmad. välklädd. mystisk. och rik. jag alltså.

21.00
mätt. sitter med en jävligt jäsig cigarr och en konjak i biblioteket. mamma är nöjd att jag inte är bakis. bra där gubben.

22.50
hemma. ensam i sängen. ingen att hålla om o pilla lite på. är nog lite beroende av madde. kunde man aldrig trott.

23.20
god natt

Inga kommentarer: