måndag 2 februari 2009

en schtekares dagbok

20.00
landar på arlanda. fattar fan inte ens att vi har varit i luften. helt däckad. tog 2 öl på heathrow och sen var det kört. men grymt clean helg alltså. grymt. clean.

21.00
taxi på väg hem. stannar tre gånger på vägen. jag o mange måste spy. naturligtvis filmar nicke. torkar av mig på mulberry-halsduken. den blir aldrig mer vad den har varit.

22.10
har ringt madde så hon möter mig vid porten och bär upp min väska. och mig. har ont i hela kroppen. madde är inte nöjd. men jag får en latte. känns lite bättre.

22.30
soffan. mamma på väg in för att blanda resorb och bädda ner mig. mamma. jag älskar mamma.

23.25
hör att madde o mamma snackar i köket. men va fan snackar dom om. önskar jag orkade gå upp.

00.22
börjar bli i bra form. mamma har åkt hem igen. madde kommer o lägger sig i soffan. fan vad hon är söt när hon har på sig mina tröjor. det vankas avsugning tror jag minsann. vem blir inte i bra form då?

00.30
ja det gick fort. men skit samma. madde ligger i min famn nu. får mig att känna mig extremt manlig. som sig bör för en man av min kaliber.

01.00
i sängen. dags att sova. och drömma om den sjukaste helgen i mitt liv. som är strictly confidential. fy fan vad det är enkelt att vara mig.

2 kommentarer:

sis™ sa...

Jävligt klockers att ICA-Ulf för vara med i länklistan tycker jag. Det steker!

sis™ sa...

Får vara med...FÅR! Stavningen är som den är...