fredag 13 november 2009

en schtekares dagbok

23.00
kort uppdatering. varit jävligt nere ett tag. trodde inte det hände en sån som mig. maddes fel. jävla brud alltså. hon dumpade mig. mig! helt sjukt och knäckte mig totalt. sommaren var schön men hängde mest på farsans båt. kände liksom inte för att köra hela paketet. var en prekär känsla men kanske nyttigt. var en sväng i frankrike också, för att hälsa på min farbror. blev såklart en del schtek men mest lugnt. har dock nu bestämt mig för att kravla mig ur min håla och klättra tillbaka till forna glansdagar. borde ju inte ta så lång tid när det finns så genuint där inne. jag är ju själva nidbilden av glans.

23.43
men fan vad jag ännu saknar madde. även fast jag nånstans kan se att det var lika bra. det finns nån där ute som är bättre för mig. såklart.

23.47
snackade snabbt med alex. imorgon blir det schtek. avspark för mig, version 2.0. lite bättre. lite snyggare. men fortfarande lika jävla rik.

vi steks!

Inga kommentarer: