måndag 6 april 2009

en schtekares dagbok

07.00
tidigt. väldigt tidigt. extra tidigt eftersom jag kom hem för två timmar sen. inte okej. jävligt onödig torsdagsutgång.

07.30
måste gå upp. jobbet kallar. undrar om jag luktar sprit. inte bra i så fall. viktigt möte vid nio.

08.00
nyduschad. doftar enligt mig själv som en dröm. så där gott som bara jag kan dofta.

08.15
vitt te som take-away borde ta bort den sista unkna spriten från andedräkten. i övrigt klanderfri med silkesmjuk hy.

08.40
jobbet. gott om tid att förbereda mötet. fick lång och uppenbart trånande blick av receptionisten. mycket bra.

11.30
lunch med alex. eftersom mitt tillstånd för dagen kräver det så blir det en flottig pizza. egentligen förbjudet så här nära beach-09 men primärbehovet var starkare.

14.00
tillbaka på kontoret. inget mer att uträtta idag så det blir gymmet istället. pizzan har framkallat en ofrånkomlig ångest som är dags att ta död på.

16.00
tränat och tagit en fräsch bastu. som en ny människa. redo för fredagkväll. blir middag på frantzén/lindeberg med grabbarna ikväll. dyrt. och dyrt är bra.

16.37
på hermes. blev en liten sväng inom för att införskaffa en ny härlig pläd. lite gay men stört schtekigt.

16.55
dubbel espresso. bara för att ytterligare toppa formen. om möjligt.

17.15
hemma. madde kommer förbi. hon ska ut med tjejerna. hennes blåsta brudpolare. typiska drink-luder. men madde är inte sån. hon är bra. som alltid.

18.00
jag är inte bara snygg utan också jävligt effektiv. har på 45 minuter hunnit med att ge madde en present, köra en snabbis och snackat med farsan. så nu är man klar för att börja förbereda för kvällens orgie i perfektionism.

20.00
hos alex. hans våning är verkligen safe. knäcker en dompa. mest för att ha nåt att göra medan vi väntar på de andra åtta.

21.30
gamla stan. egen matsal. jävligt schön start på kvällen.

00.42
dyrt. och ni vet ju. dyrt är bra.

03.40
jävligt dyrt. och alltså jävligt bra.

03.53
viii steks!

Inga kommentarer: