fredag 2 januari 2009

en schtekares dagbok

00.00
gott nytt år. här står jag med världens underbaraste flicka. jävligt full. schteeeeeek.

03.15
ännu fullare. kanske borde slutat dricka vid tolv. men skit samma. man lever fan bara en gång. så nu jävlar ska jag ligga.

03.45
hmm. alkohol i för stora mängder gör sig inte i ligga-situationer.

07.00
vaken. igen. råkade visst somna förut. lågkonja på den. men nu. madde here i come.

07.40
jadå. alkoholen tillräckligt mycket ute ur kroppen. bevisligen.

13.00
bakissex. fy fan så nice. mysigt men sexy liksom. madde är grym. två små gucciscarfar runt handlederna och sänggaveln och det är safe.

14.00
har förflyttat mig till soffan. madde har gått hem. har beställt hem pizza. beach 2009 får läggas på hyllan idag. fan vad jag mår dåligt. vänner-maraton på femman. schönt där.

15.30
på toalettgolvet. tog ett tag innan baksmällan kom. men nu jävlar. tror aldrig jag har varit så här risig. ringde mamma. hon kommer hit.

17.00
nedbäddad på soffan igen. mamma har gjort te och blandat resorb. mamma är bäst.

18.30
i stocksund. mammas och pappas soffa nu. syrran är också i dålig form. ligger på den andra soffan. kan fan inte fatta att om en och en halv timme måste vi vara i stan igen. middag hos farmor och farfar på villagatan. gåsleverterrine är inte vad min mage vill ha. eller. inte idag i alla fall.

22.30
jag överlevde. lyckades med god min pressa ner både terrinen och fasanbröstet.

23.45
ett par avsnitt dirty sexy money och vem som helst är tillbaka på banan. har käkat upp pizzan. nu. ridå.

arrividerci

Inga kommentarer: