söndag 16 november 2008

en schtekares dagbok

11.30
stiger upp. måste va i tid till brunchen. blir blazer idag. schönt.

12.15
brunch med grabbarna. bakfull som fan. dåligt stek på den. men fick till en klockren frippa och blazern sitter som om den var sydd för mig. och det är den ju också. haha. så det känns lite bättre.

12.20
förresten. hängde med vickan igår. silvstedt alltså. eller hängde o hängde. men hörde att hon var på samma ställe som vi.

14.30
en tur på nk. dags att inhandla lite nya schöna lakan. lexington blir det. snyggt. och manligt. som jag.

18.00
blev fika med madde också. madde. hon är verkligen en bra tjej. fan vad jag gillar henne. ska höra om hon vill käka middag. inte idag. men kanske tisdag. ikväll blir det bara film o tacos.

18.50
lagat till en riktigt härlig tacobuffé. man är ju en mästerkock. grabbarna kommer hit om tio. blir nån flarra rödvin också. och lite whiskey. söndagar alltså. jävlig schöna dagar.

21.00
snackar om finanskrisen. konstaterar att vi inte är drabbade.

22.30
madde skickar sms. vill att jag ska komma över. kan man väl ställa upp på.

23.15
grabbarna drar hem. jag drar till madde. nu ska det skedas. super-söndag.


vi steks!

Inga kommentarer: