måndag 4 augusti 2008

rapport från väst

Jag har gjort en upptäckt efter att ha varit i Göteborg ett par dagar. I Göteborg finns det också stekare. Detta var ju ingen nyhet. Men! De som jag sett har dock inte riktigt hållt måttet, för att vara helt ärlig. Jag har även varit ett par dagar i bratsens och stekarnas Mekka, nämligen vår kungliga hufvudstad Stockholm. Där snackar vi kvalitet.

Men åter till Göteborg. Här har man missat att shortsen i chinos-modell skall vikas (läs: rullas) upp. Här har man dem nedrullade. Det är inte okej. I Göteborg har man även missat att tidigare års brat- och stekarfrilla back-slicket i år skall kammas något mer åt sidan i år, för att skapa en annorlunda, men mer uppenbar volym.

Nu ska jag dock inte döma ut stekarna i väst för tidigt, för jag var trots allt aldrig på Push och hängde med den riktiga eliten. Jag kommer nog inte in där.

maria@bratspotting.com

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha, jag dör vad kul. well spoken!!!