lördag 14 november 2009

en schtekares dagbok

17.00
nu jävlar. svidat på mig schön t-shirt, kavaj och tighta svarta stuprörsjeans. ser naturligtvis bländande ut. ljuvlig faktiskt. vem hade förväntat sig nåt annat?

17.42
alex, calle, danne och nicke stormar lyan. hemma-skumpa innan middagen är en given succé. alex har sålt sin våning och bor hos morsan o farsan igen. inte så schtek. men vinsten han gjorde var sjukt schtek. bra där.

19.30
wassa eggen. grillat. manligt och gott. som vi.

21.10
mätt. sippar lätt på en konjak och myser åt boysen. fan vad dom är grymma. mina boys. blir riche senare för att möta alex tjej och hennes polare.

22.59
tvärnit. madde i baren på riche. såklart. hennes hang-out. trodde hon hade lagt av med sitt jävla barhäng. skit samma. inget ska få förstöra kvällen med boysen.

01.20
hotellet. vad är det för jävla patrask som hänger här. går vidare till hells istället.

01.24
fan vad madde var söt. som vanligt.

02.00
drar vidare till ambassadeur. beställer in några flaskor dompa och ett gäng öl. nu kör vi!

03.10
snackar med alex tjejs polare. ganska trevlig men meningslös. borde nog gå hem med henne egentligen. hade också varit meningslöst. men kanske dags att ta mig ur madde-träsket.

03.28
fan vilken frippa jag har alltså. bara så jävla rätt. kommer på mig själv med att spegla mig lite för länge. går ut i baren igen.

04.20
hemma. med hon bruden. ångrar mig redan. hon ser inte ens bra ut. blir fan inget ligga. ut ska hon.

04.25
är rätt nitad faktiskt. har äntligen lyckats få ut bruden ur lägenheten. jobbig brud. men fan vilken grym kväll. trots vissa missöden. imorgon blir det brunch och prommis på djurgården med farmor. bra schtek på tanten.

vi steks!

1 kommentar:

Zebra sa...

Va coolt du skrever :) Egen stil!